لوگوی شرکت آلتین درب ماد
آلتین درب ماد ، تولید کننده

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترکیه ای، سوپرلوکس، برجسته، لمینیت

اخبار و مشخصات فنی درب ضد سرقت : در زمان نصب درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد

در زمان نصب درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد

در زمان نصب درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد.

پس از انتخاب درب درب ضد سرقت باید شروع به ساختن فریم کرد فریم ها در دو اندازه80*40و 100*40 ساخته می شود که همیشه بهتر است فریم را یک سانت بیشتر بگریم تا درب به راحتی در داخل جای بگیرد یا به اصطلاح فریم باید باد خور داشته باشد.و یک نکته دیگر باید 4 سانت قوطی دیده شود در غیر این صورت درب به دیوار پاگرد گیر کرده و مجبور به برداشتن بخشی از دیوار میشویم و اگر پشت تا پشت درب 215*110میباشد باید جلوی درب 218*115 باشد تا مشکلی ایجاد نشود.


 نصب درب ضد سرقت به دو شکل میشود انجام داد

 روش اول
  
نصب درب ضد سرقت به وسیله جوش پس قبل از نصب بهتراست از شیب درب ان اطمینان حاصل کنیم وبا چند بار باز بسته کردن درب ضد سرقت از شیب درست ان مطمین شویم به درب را از قسمت پشت جای که باله ندارد وارد درب نموده و با چند بار بازبسته کردن ان از شاقول بودن درب اطمینان حاصل کنیم پیشنهاد میشود پس از نصب درب از محل سوراخ های طراحی شده بر روی چارچوب چند خال جوش بزنید و پس از اطمینان که  درب در موقیعت مناسب است ان را به صورت کامل جوش دهید.

روش دوم
در صورتی که دیوار هایی که می‌خواهید درب ضد سرقت را درون آن نصب نمایید از استکام  کافی برای نصب توسط رول بولت برخوردار باشد (مانند دیوار های بتنی، ۳۵ سانتی متری آجری) می توانید ازروش رول بولت  استفاده کنید.  البته در صورت استفاده از سفال تیغه ای می­‌بایست حداقل ۱۵ سانتی‌متر از لبه داخلی فریم را با ماسه سیمان مقام کنید.

برای نصب ابتدا باید از تراز و شا قول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شوید سپس درب را چند مرتبه باز و بسته کرده تا از عملکرد درست  قفل و لولا اطمینان حاصل کنید. پس از تراز کردن ضلع های مختلف چارچوب، آن را در محل خود تا انتهای عملیات بصورت ثابت نصب کرده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب مطمئن شوید و سپس اقدام به سوراخ کردن دیوار ‌نمایید. بهتر است از تراز بودن چارچوب مطمین شوید  و رول بولت به حفره های ایجاد شده ‌وارد کنید. پیشنهاد میشود قبل از ورود رول بولت ها توسط یک پیچگوشتی و یا یک میله  فلزی و چکش رول بولت ها را تا انتها وارد سوراخ ها نموده و بعد توسط آچارهای مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ های رول بولت کنید. دقت کنید که پیچ ها را به تدریج محکم کنید تا درب از تراز خارج نشود. ..

روش تعویض در های قدیمی با درب ضد سرقت

یکی از نکاتی که باید به ان توجه کرد انداره درب میباشد باید اندازه را به صورت سفارشی ساخت تا در هنگام تعویض تخریبی انجام نشود در این روش درب ضد سرقت برروی چهار چوب قدیمی جوش داده میشود در مرحله بعدی پشت چهارچوبدرب ضد سرقت با مصالح پر می شود که این مصالح می تواند فوم فشرده پلی اورتان و یا مصالح ساختمانی مانند سیمان و ماسه

باشد.

در مورد درب ضد سرقت

چرا باید از ددرب ضد سرقت استفاده کنیم ؟ تفاوت درب ضد سرقت با در های معمولی ؟

از زمان های گذشته تا حالا انسان ها همیشه در تلاش بودن که امنیت خانه و خانواده را تامین کند ویکی از این روش ها استفاده از درب ضد سرقت میباشد.

درب ضد سرقت به دلیل ساخاری که دارد و روش تولید ان بسیار با درهای معمولی متفاوت است این برای یک هدف مشخص طراحی و ساخته شده اند پس به همین دلیل قفل و لوله های این درب ها بسیار تقویت شده و متفاوت بادرب های معمولی هستن

این درب ها به دلیل ساختاری که دارند نه تنهاضد سرقت بلکه عا یقی برای سرمایش

وگرمایش و گزینه خوبی برای جلوگیری از وارد شدن صدا و رطوبت به داخل خانه یا اداره و... نیز هستند.

.

تاریخ درج خبر : 1398/4/5