لوگوی شرکت آلتین درب ماد
آلتین درب ماد ، تولید کننده

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترکیه ای، سوپرلوکس، برجسته، لمینیت

اخبار و مشخصات فنی درب ضد سرقت : مهمترین تفاوت های بین درب های ضد سرقت و درب های معمولی در چیست؟

مهمترین تفاوت های بین درب های ضد سرقت و درب های معمولی در چیست؟

مهمترین تفاوت میان درب های معمولی و درب های ضد سرقت :
1- درب های ضد سرقت در برابر درب های معمولی به مراتب دارای امنیت بیشتری هستند که علت آن ، تفاوت ساختار درب های ضد سرقت با درب های معمولی می باشد .
2-درب های معمولی به طور کامل از چوب ساخته شده اند ولی درب های ضد سرقت از چوب و ورقه فولاد ساخته می شوند که این امر موجب جلوگیری از شکستن و سوراخ کردن درب می شود.
3- در مرحله نصب درب های ضد سرقت بطوری نصب می شوند که فضای آزاد و فضای خالی ایجاد نشود.این کار باعث می شود که سارقین با دیلم نتوانند درب را بشکنند و ازآن عبور کنند .
4- یکی ازتفاوت های عمده درب های معمولی با درب های ضد سرقت در تعداد لولا های آنهاست .در درب های معمولی از دو یا سه لولا استفاده می کنند ولی در درب های ضد سرقت از سه یا بیشتر استفاده میکنند.همچنین لولا ها به صورت مخفی هستند و به سمت داخل قرار دارند .درواقع دسترسی سارقین به لولا ها غیر ممکن است .
5-در درب های معمولی از قفل یک زمانه دار استفاده می شود ولی در د درب های ضد سرقت اینگونه نیست.ساختار درب های ضد سرقت به گونه ای است که درب از دو و یا سه طرف و در برخی موارد از هر چهار طرف درب های ضد سرقت در چارچوب قفل می شود. 6- یکی از برتری هایی که درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی دارند ، عایق بودن آنها در برابر گرد و خاک و سر و صدا هستند .در چهار طرف چهارچوب از یک پلاستیک عایق استفاده می شود.
7-نصب درب های ضد سرقت نسبت به درب های ساده امری بسیار راحت تر است
8-از امکانات درب های ضد سرقت میتوان به ضد حرارت بودن آن اشاره کرد
9- درب های ضد سرقت ، رنگ ، طرح ، کیفیت ، ابعاد و قیمت های مختلفی دارند
10- درب های ضد سرقت دارای قفل شب بند میباشند.همچنین میتوان به آنها لوازم جانبی مانند زنگ ، وسایل ایمنی و.... اضافه کرد.
11-ابزار و یراق استفاده شده در درب های ضد سرقت باید دارای استاندارد های جهانی باشند و از لحاظ کیفیت ، قابل اعتماد باشند . محصولات آلتین درب دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشندر

تاریخ درج خبر : 1398/3/29