لوگوی شرکت آلتین درب ماد
آلتین درب ماد ، تولید کننده

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترکیه ای، سوپرلوکس، برجسته، لمینیت

اخبار و مشخصات فنی درب ضد سرقت : در خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همه ي ما در خريد درب ضد سرقت به فکر امنيت آن هستيم.درب ضد سرقت تلاش مي کند کهدرب ضد سرقت تهيه کند که در اولويت اول ايمني و در اولويت دوم زيبايي داشته باشد .براي خريددرب ضد سرقت بايد به نکاتي توجه کرد که درب ضد سرقت ما يک درب ضد سرقت باشد و نه تنها طرحي از يک درب ضد سرقت
1- ضخامت و جنس چهار چوب درب ضد سرقت : چهار چوب اولين مولفه اي است که براي خريد درب ضد سرقت بايد به آن توجه کرد و اگر به اين مساله توجه نشود ميتواند مشکلات زيادي را بوجود بياورد.جنس چهار چوب درب ضد سرقت بايد فلزي با آلياژ خوب باشد .جوش محل اتصال نبايد به صورت مقطعي و جزئي باشد و بطور کامل بايد عمل جوش انجام شود.همچنين بهتر است از جوش co2 استفاده شود.

 2- لولايدرب ضد سرقت : درب ضد سرقت به دليل وزن بالا بايد بر روي بيش از دو لولا قرار گيرند .استفاده از لولا هاي بلبرينگي در درب ضد سرقت ميتواند کمک بسزايي به ما کند.
3-جنس رويه و لايه بيروني درب ضد سرقت: رويه بيرونيدرب ضد سرقت بيشتر به سليقه افراد بستگي دارد ولي اين نکته را نبايد فراموش کرد که رويه بيروني درب ضد سرقت ما بايد خصوصياتي نيز داشته باشد .بطور مثال جنس رويه بايد با محل قرار گيري درب ضد سرقت هماهنگي داشته باشد .مثلا جنس يک رويه اگر از MDF باشد براقيت بيشتري نسبت به PVCدارد و ترکيب اين دو کنار هم ، هماهنگي لازم را ندارد .همچنين اگر محل مورد نطر آفتاب خور باشد ، استفاده از رويه MDF اشتباه است زيرا مقاومت کمتري نسبت به آفتاب و خط و خش دارد.
4- ابزار و يراق استفاده شده در درب ضد سرقت : استفاده از يراق با کيفيت ميتواند نقش مهمي در امنيت منزل شما داشته باشد .دستگيره ها بهتر است از جنس استيل باشند .قفلي که استفاده مي شود بهتر است از شرکت کاله ترکیه باشد که رتبه اول در رعايت استاندارد هاي جهاني را در دنيا دارد
. 5- استفاده ازلوازم جانبی در درب ضد سرقت : در صورت نياز براي امنيت بيشتر محل ، ميتوان از لوازم جانبی که روي درب نصب ميشود استفاده کرد .
6- استفاده از ورق فولادي در درب ضد سرقت : استفاده از ورق فولادي در درب ضد سرقت امري ضروريست.وجود ورق فولادي اصلي ترين رکن درب ضد سرقت بودن درب ضد سرقت است.

تاریخ درج خبر : 1398/3/11